Автор:Олеся Садляк,

Дівчата з к.ч. 60 в рамках проекту «100 добрих справ» провели заняття із писанкарства для учнів ЗОШ №19 та школи для дітей із вадами слуху. Уроки відбувались 3-5 квітня із 15:00 до 17:00.

За словами дітей, їм дуже сподобалось. Деякі учні настільки захопились справою, що робили писанки навіть вдома. Найцікавішим для дітей виявився процес знімання воску із яєць, адже під такою оболонкою приховувались гарні візерунки.

У ЗОШ №19 перше заняття було у вівторок, 3 квітня. Спершу класні керівники 5 класів розповіли про походження писанки, її історію, про значення візерунків, орнаментів та кольорів. Потім юначки з к.ч.60 провели інструктаж з техніки безпеки, роздали дітям писачки і детально пояснили, як писати на яйці воском. Спершу дітям здалось, що це – складний процес, але дівчата допомагали їм, і згодом почали з’являтись перші візерунки. Потім почалось зафарбовування яєць. Через деякий час перші писанки вже були готові. Діти були раді, що їхні перші писанки вийшли настільки гарними. Проте урок підходив до завершення, і всі з нетерпінням чекали наступного заняття.

4 квітня юначки відвідали школу-інтернат для дітей з вадами слуху, де показали основи писання писанок. Діти були надзвичайно зацікавлені, тому уважно слідкували за рухами та вказівками дівчат. У багатьох процес викликав явне зацікавлення і діти з захопленням створювали все нові й нові візерунки. На заняттях панувала дружня атмосфера, тому юначки вирішили відвідати школу ще напередодні Великодніх свят.

Другий урок із писанкарства у ЗОШ №19 відбувся 5 квітня. Було помітно, що учні зацікавились писанкарством, тому на заняття прийшли нові діти. Їх ровесники, які вже були на писанкарстві, пояснювали новеньким деякі моменти. Цього разу вже було помітно, що писанки виходили кращими. Деякі учні розповідали, що навіть вдома виготовляли писанки.

Заняття з писанкарства дуже сподобались дітям, тому вони просили дівчати, аби наступного року вони прийшли ще раз.

Джерело