У Сполучених Штатах Америки існує компанія, котра займається освітньою діяльністю для дітей у сфері ведення бізнесу. Називається вона Franchild, і початково була створена батьком для свої дітей. Завданням цього проекту є навчити дітей азам бізнесу, підприємницькій діяльності і навикам зароблення грошей.

 

Ідея проекту полягає в тому, що компанія дозволяє усім бажаючим за певну плату створити свій франчайзинговий бізнес. Тобто дитина (обов”язково під керівництвом когось з батьків) може внести передбачену суму на рахунок компанії, оформити заявку, у якій вказуються особисті дані і вибраний нею вид продукції, і практично відкрити свою маленьку справу.

Технологія бізнесу проста: діти разом з батьками вибирають вид бізнесу (воскові свічки, органічне мило, прикраси і одяг),  замовляють інвентар і створюють візитки, упаковку, маркетингові матеріали і продають ці товари від імені компанії.  Деякі продукти вже готові до продажу, інші діти створюють самі за допомогою того інвентаря, який висилається головною компанією. Вартість франшизи 25 доларів. І ще 2 долари в місяць коштує створення персональної вебсторінки, за допомогою якої юний підприємець може торгувати і в інтернеті.

Важливим моментом є те, що дитина сама має право призначити ціну, за якою буде продавати товар. Тому тут з”являється і ризик втратити гроші, і можливість їх заробити – як у повноцінному бізнесі.  В процесі ведення свого бізнесу (назвемо його так), діти вчаться якісному контролю, продажам, маркетингу, бізнес-етикету, добродійності, і звичайно умінню вести прибутковий бізнес. У такий спосіб дитина на практиці занурюється у те, як функціонує ринкова економіка, учасником якої вона, у тій чи іншій ролі,  буде у дорослому житті.

Джерело. 

Форум «Молодь та бізнес» – це унікальне місце зустрічі молодих лідерів з різних міст України і провідних компаній та організацій для того, щоб сформувати освітнє бізнес-середовище, віднайти рішення для конкретних бізнес ситуацій та проектів, а особливо тих, котрі мають вирішальний вплив на розвиток суспільства.

Серед них – інноваційний розвиток бізнесу та корпоративна соціальна відповідальність тих, хто приймає бізнес-рішення. Саме цим темам присвячений форум “Молодь та бізнес” – 2011.

Цілі форуму:

  • надати інформацію членам організацій та активним студентам про поточний стан речей в Україні у розвитку інновацій та корпоративної соціальної відповідальності;
  • вирішити запропоновані бізнес кейси на цю тему на прикладах конкретних компаній та отримати ідеї молоді стосовно розвитку цього напрямку;
  • забезпечити соціально активну молодь знаннями та сформувати ідеї для їх реалізації у громадських проектах.

Учасники форуму:

  • 300 найактивніших студентів з усієї України;
  • представники бізнесу;
  • представники державних та громадських організацій;
  • представники ЗМІ.
Час і місце: 16 листопада (з 10.00 до 18.00), Львів.
Організатор: AIESEC Україна.

Реєструйся на форум до 10 листопада тут!

Детальніша інформація про подію – тут.

В рамках відзначення 100-ліття Пласту, продовжуємо публікувати пластові економічні приписи, що діяли у 20-х роках минулого століття. Набираймося натхнення та завзятості!:)

Способи придбання фондів для Куріня.

Курінь може в ріжні способи придбати для себе фонди; се залежить від його помисловости (винахідливості) і зручности (зарадності). Між иншим однак В[ерховна]. П[ластова]. К[оманда]. намічує такі способи як: а) анонси, б) розпродаж непластових видань, в) пластові робітні і г) пл ощадність.

а) Анонси. (Оголошення).

Адміністрація [журналу] «Молодого Життя» буде прий­мати анонси, які Куріні придбають з тим, що по­ловина вартости придбаного анонсу остає в користь Куріня. Кождий Курінь може придбати довільну кількість анонсів, а вся половина їх вартости буде вписана на власність Куріня. З цих грошей адміністрація може відразу оплатити за даний Курінь пренумерату (передплату) «М. Ж.», чи ужати на сплату таборо­вих паїв Куріня; причім половина вартости анонсу віддається на розпорядження Куріня.

б) Розпродаж непластових видань.

Куріні повинні брати в розпродаж певну скіль­кість непластових видань під тою умовою, що певний процент з доходу з розпродажи припадає для Куріня. Що до проценту умовляється Курінь з видавництвом наперід.

в) Пластові робітні.

Найбільше чистого доходу можуть дати для Курінів ріжного рода варстати  і робітні (майстерні) як на приклад, столярська робітня, пластові швальні, фризієрні (перукарні), токарні, варстати щіток, килимкарні і т. д. В кождому Куріні повинна бути бодай одна добра робітня, яку провадивби відпо­відний Гурток спеціялістів – пластунів. Вироблені в своїх робітнях предмети належить як найліпше збувати. Деякі з них, як н. пр. пластові однострої або його частини, пл. палиці і т. п. можна присилати до пл. постачання у Львові, а воно постарається про збут. Теж всі пл. робітні повинні зголосити у пл. постачанню, що вони можуть виробляти і в якій кількости, щоби в разі потреби пл. постачання могло до них звернутися.

г)  Пластова ощадність, (обж. 8/10 і 9/16 ).

Багато Курінів, придбавши трохи гроший на власні потреби, переховують їх довший час без користи, заки ужиють їх на якусь ціль. Поминаючи те, що скарбник може легко ті гроші згубити, то гроші, якіби вони не були, у свідомої людини не повинні лежати ніколи безкорисно. Призбирані гроші, головно на шатра, прапор, таборовий фонд і проче, повинні бути уміщені на щадничу книжочку або в місці, або прислані до В.П.Кмди, яка поста­рається їх добре, певно і на корисних умовах умі­стити. Коли Курінь буде вже потребувати ужити придбаних гроший на означену ціль, В.П.Кмда зверне йому їх з відповідним процентом. Впрочім в кождій хвилі Курінь може своїми грішми розпоряджати. Реферат пл. ощадности є ведений при рефераті будови Пл. Дому.

Не тільки Куріні, але і поодинокі пластуни повинні в повищий спосіб уміщувати свої гроші, заощаджені на власні або пластові потреби.

Далі буде…

Сьогодні пропонуємо вам матеріал для гутірки, дискусії, чи просто роздумів вголос. 

У Давньому Римі вільні громадяни були звільнені від податків – їх стягували лише з рабів та чужинців. Але грошей частенько не вистачало на усі потреби, тому римські імператори вводили й свої додаткові податки. Так, наприклад, римський імператор Веспасіан, що правив у 69-79 роках, ввів податок на  туалети.  Спадкоємець трону Тіт докоряв батькові, що той, у своєму прагненні заробити побільше грошей, дістався навіть до «нужників». Але коли були отримані перші збори по новому податку, Веспасіан підніс до носа сина монету і запитав, чи відчуває той неприємний запах. «Ні, не відчуваю», – відповів Тіт. «Але ж це гроші з сечі!» – сказав Веспасіан. З того часу й пішла приказка «гроші не пахнуть».

У сучасному світі, послідовники цього принципу вважають, що для одержання прибутку будь-які засоби добрі.  Тому й потрапляють наприклад в аптеки замість ліків підробки, на прилавки магазинів замість м’ясних  продуктів – мішанки з сої та невідомих субстанцій, а у річки – відходи з великих виробництв. Гроші, зароблені у такий спосіб, не пахнуть. Та чи дійсно мета виправдовує засоби?

Літо несподівано застало ваш курінь з дірявими наметами? Вітальня ваших батьків схожа на поле бою, бо куреню не вистачило грошей на оренду залу для святкування дня народження? Пошиття прапора довелося відмінити, бо всі гроші пішли на комунальні послуги?

Щоб відсутність грошей не стала перешкодою для реалізації вашого плану діяльності, пропонуємо долучити до нього також фінансовий план. У цьому документі якраз і вартує вказати, які фінансові потреби матиме курінь, гурток чи станиця протягом року, і з яких джерел він планує ці потреби покривати. Таким чином ви зможете розрахувати свої сили, та подумати, як зробити свої плани реальністю. Окремий фінансовий план (кошторис) радимо складати також для великих та витратних заходів.

Згідно пластових правильників, за підготовку, презентацію та реалізацію фінансового плану відповідає провід пластової одиниці в особі скарбника чи фінансового діловода. Саме він і звітує про успіхи у цій ділянці на курінній раді чи зборі станиці.

Прикладові бланки до книги скарбника, що допоможуть при складанні фінансового плану можна знайти тут. Пакет програм Microsoft Office пропонує готовий електронний шаблон кошторису заходу, який полегшує створення такого документу. Подібні бланки можна розробити також самим. Все залежить від ваших потреб та вашого плану діяльності.

Хай вміле планування береже вас від поспішних рішень і необдуманих витрат. Успіхів у реалізації задумів!

Пластові оплати. (скорочено)

 І. Поголовне (членські внески – ред.). (Віс. з В. П. к., М. Ж., Ч. 7. І 1926. р.)

1. Кождий заприсяжений пластун платить по­головне до курінної каси чвертьрічними ратами (щоквартально) в квоті 100 зл. Поголовне призначене на покриття коштів видавниц­тва пл. часопису «Молоде Життя» і адміністраційні видатки В[ерховної] П[ластової] Команди. Зібрані від пластунів суми надсилають Кур. Команди до каси В. П.Кмди точно що чверть року рівночасно з чтвертьрічними звітами.

2. Всі зв’язкові, скавтмастри, члени О.П.К. і В.П К., платять як поголовне впрост до каси В.П.К. трома ратами 1 (одного америк. доляра) річно.

3. Всі новики і прихильники є від поголов­ного звільнені.

 2. Вкладки .

1. Курінні Команди збирають від членів Куріня на курінні потреби сталі періодичні вкладки в висоті, яку самі визначать.

3. Кошові Команди і Окружні в прозумінню з Кош. Кмдами можуть на покриття біжучих видатків стягати від Кур. Команд відповідні оплати, беручи під увагу число членів даних Курінів, їх матеріяльний стан і запотребовання.

 

3. Звільнення Пл. Курінів від вплат. (Приказ Ч. 1/16).

На случай передбаченої трудности сплати якихнебудь зобовязань належить вносити до В.П.К. на руки економічного референта відповідно умотивоване прохання о проволоку (відтермінування). Воно буде узгляднене лише цим, які зобовяжуться наміченим в економічних пл. приписах або якимнебудь иншим способом придбати до означеного реченця (терміну) потрібну квоту. Команди Курінів, котрі не додержать обіцяного реченця, будуть потягнені до відвічальности (відповідальності). Команда Куріня не може залягати (запізнюватися) з якою-небудь оплатою без оправдання.

далі буде…

Вже з наступного тижня починаємо публікувати основні економічні приписи Верховної Пластової Команди. Хай завзятісь і організованість довоєнних пластунів надихає нас на розвиток сьогодні! За надані архівні матеріали дякуємо ст.пл. Юркові Юзичу, ОЗО

ВИДАВНИЦТВО УКРАЇНСЬКОГО ПЛАСТОВОГО УЛАДУ

 під опікою Укр. Кр. Т-ва ох. діт. і оп. над мол. у Львові

  ПЛАСТОВІ

приписи й розпорядки,

 що обов’язують в Укр. Пл. Уладі, видані  Верх. Пл. Кмдою,

  як секцією Укр. Кр.  Т-ва ох. діт. і оп. над мол. у Львові

 за час від 6.ІV. 1924. – 1.ХІ. 1927

       Зібрав, узгіднив і зредаґував

 

П Е Т Р О    І С А Ї В

 ст. пл. скоб., «Лісовий Чорт»,

реф. орґ. В.П. Кмди,

 переглянула Комісія В.П. Кмди

 і затвердила В.П. Кмда.

 ________________

ЛЬВІВ, ГРУДЕНЬ 1927.

 Економічні пл. приписи.

1. Пластові оплати.

далі буде…

Світовий Банк пропонує програму стажування для молоді, метою якої є надання активним та успішним студентам можливості вдосконалити свої вміння та випробувати на практиці свої знання,  а також отримати досвід роботи в міжнародному середовищі.

Участь у Програмі можуть брати стажери, що спеціалізуються у таких галузях: економіка, фінанси, розвиток людських ресурсів (охорона здоров’я, освіта, харчування, населення), соціальні науки (антропологія, соціологія), сільське господарство, навколишнє середовище, розвиток приватного сектору, а також інші суміжні сфери. Стажери здійснюватимуть дослідження для конкретних проектів Світового банку або допомагатимуть у їх підготовці.

Програма приймає заявки від студентів денної форми навчання, які навчаються на магістратурі чи аспірантурі в українських вишах, і здійснюють дослідження в одній з галузей, де Світовий банк надає допомогу Україні.

Вільне володіння англійською обов’язкове.

Банк виплачує погодинну заробітну плату для всіх стажерів і, у разі потреби, компенсує витрати на подорож.

Терміни зголошення:
– На літнє стажування (червень-вересень) – подання заявок триває від 1 грудня до 31 січня кожного року.
– На зимове стажування (грудень-березень) – подання заявок триває від 1 вересня до 31 жовтня кожного року.

Усі заявки повинні бути подані в режимі онлайн.

Детальніша інформація тут.

Пластові внески, це не тільки джерело фінансів для куреня чи осередку, але й важливий елемент самодисципліни і самоорганізації. Нижче публікуємо практичні рекомендації калитника (скарбника) “Лісових Чортів” ст.пл.скоба Сашка Свистуна щодо того, як організувати ефективну систему здачі внесків у курені. 

Якщо хочете, щоб внески здавали вчасно, варто дотримуватись кількох правил:

1. Усі вкладки мусять бути рівними для всіх або ж розмір мусить бути загально прийнятий з усіма передбаченими винятками.

2. Кожен внескодавець мусить мати можливість в будь який час мати доступ до інформації про свою заборгованість або переплату, і мати можливість порівняти її з аналогічною інформацією інших внескодавців (для цього якомога краще підходить служба google docs, що має відповідні налаштування безпеки доступу).

3. Кожен внескодавець має знати, за рахунок чого сформувалась його заборгованість.

4. Кожен внескодавець має знати, на що тратяться кошти, які в свою чергу не можуть бути використані без загального погодження.

5. Слід стимулювати вчасну здачу внесків та здачу внесків наперед (а саме можна зменшити розмір вкладки при оплаті наперед, або може бути можливість використовувати наявні гроші на рахунку внескодавця при купівлі внутрішньокурінних речей або вкладки за внутрішньокурінні акції).

6. Крім безпосередньої вкладки готівкою з рук в руки, варто застосовувати альтернативні види оплати (перерахунок на банківську картку тощо)

7. Варто регулярно робити розсилки з загальним станом по вкладках серед вкладкодавців, де окремо виокремлювати тих хто має великі заборгованості (і пропонувати їх виключити), та відзначати тих хто таких не має, і\або має переплати

8. Гроші не можуть лежати мертвим вантажем у скарбника, вони для того щоб їх правильно витрачати !!!

Міжнародний благодійний фонд «Україна 3000», аналітична агенція «Українська марка» та ГО «Молодь-Резерв ХХІ» оголошують старт VI Всеукраїнського молодіжного конкурсу «Новітній інтелект України».

До участі в конкурсі запрошуються молоді дослідники, підприємливі та соціально активні люди, небайдужі до майбутнього України, вік яких не перевищує 35 років.

Конкурс складається з чотирьох номінацій:

  1. Конкурс прикладних досліджень з соціально-економічної тематики (на задані організаторами теми).
  2. Конкурс бізнес-ідей.
  3. Конкурс соціальних проектів.
  4. Конкурс наукових робіт «Спудейські есеї».

Конкурс прикладних досліджень проводиться у трьох вікових категоріях:

  • Перша вікова категорія – учні старших класів шкіл, ліцеїв, гімназій.
  • Друга вікова категорія – студенти навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації.
  • Третя вікова категорія – аспіранти, викладачі, дослідники-практики, вік яких не перевищує 35 років.

Переможці у кожній з номінацій отримають дипломи та грошові призи.

Конкурсант має право подавати роботу у декількох конкурсних номінаціях та не обмежується кількістю тем для дослідження. Конкурсні роботи можуть подаватися у співавторстві.

Останній термін подання усіх конкурсних робіт – 31 грудня 2011 року.

Деталі проекту тут http://www.ukraine3000.org.ua/img/forall/NIU_VI.pdf